26 oktober

Åååhh, jag längtar tills imorgon för då bär det av mot Ikea, skopunkten och Finland för mig och Mickis;) Vet att jag ska köpa ett par "uggs" iallafall, och sen kanske man hittar något mer spännande (till halloween kanske).. Senare på kvällen så har mickis bokat bastun vid dom på hertsön så då blir det väl att bada bastu och kanske sen se nån film och ha någon mysning.

På onsdag blir det färgning av hår, ögonbryn och ögonfransar, solning och kanske nagelförlängning. Jag kommer alltså vara riktigt party tills i helgen, wiie!;) Nu ska jag gå och ta en dusch så man känner sig lite fräshare och kan visa sig bland folk.

Jag har ring och bokat tid för vaccin mot twinrix nu, blääk. Jag hatar verkligen sprutor så jag kommer vara apnervös hela jävla torsdagen innan jag ska ta den! Nåja, bättre att genomlida en kort pina än att få några äckliga sjukdomar då vi kommer hem från Indien.

Nu duschen, jag kanske far en sväng till hertsön senare och drar med mig Michaela sen då jag ska hem!:)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0