4 oktober

Helgens bravader:

I fredags hände det egentligen inte nå speciellt allt, umgicks med elin ett tag och sen blev det att fara hem och sova.. Klev upp 08.30 på lördagen och sedan bar det av till morfars begravning. Det var fruktansvärt jobbgigt att vara där och så, men ändå på något sätt så var det så sjukt vackert!

Efter begravningen så for jag hem och packade grejer, för jag skulle nämligen til överkalix till Michela och Krille. Så det blev att sitta på en lord buss i en och en halv timme. Men jag hade sällskap av Michelangelos lillasyster så det var inte särskilt jobbigt. Vi tjejer lagade go middag och krille smaskade också i sig av vårat gudomliga verk. Kvällen resulterade: mat, fruktansvärd sveda i ögonen, party och återigen party. Alltså precis så om jag hade väntat mig. (utom svedan i ögonen som gjorde mig blind)..

Nu väntar god maten på köksbordet.. MUMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0