7 oktober

Är en naturkatastrof påväg eller vad är det frågan om? I morse hade jag ett ovanligt bra humör (vanligtvis brukar jag vara en riktig hagga på morgonen) så jag förstår inte riktigt varför jag för en gångs skull inte var de. Nåja det är ju bra att man får vara trevlig ibland!;) Hur som helst så varade det inte speciellt länge, för då jag kom ut från lägenhete upptäckte jag det fruktansvärda vädret.. Det blåste omkring påsar och mitt i allt kom en flyttkartong flygande på mig:O Jag menar... då måste det blåsa orentligt! Iallafall så traskade jag mot skolan och på den lilla biten hann jag bli dyngsur eftersom det regnade och haglade samtidigt. FYFAN! Det får hellre vara snöstorm än sånt här väder. Dessutom åvanpå skitvädret så har jag feber!:( Onsdag 7/10 skulle jag vilja kala dödensdag!

Nu ska jag plugga turism, städa och sen sova. Många kallar mig nu mer pensionär eftersom jag går och lägger mig före 11 i princip hela tiden. Jag som brukar vara nattugglan nr 1 men tydligen inge mer.

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0