8 oktober

Åh vad jag längtar tills Michaela och krilles flytt imorgon:) Jag tycker att det är så kul att hjälpa till och småfixa och göra det mysigt och hemtrevligt! Jag tror nästan att det är jag som ska flytta men så är ju tyvärr inte fallet.. Däremot får jag enligt michaela mer än gärna sova över där i framtiden, och det ska jag definitivt göra! Och jag lovar att det inte ska bli ofta, så Michelangelo och Krille vill stycka mig i bitar och kasta mig i älven. Jag ska bo hemma något år till har jag planerat. Har inte råd med något eget boende ännu, även om det många gånger skulle vara jävulskt skönt att ha något eget! Nåväl, Michaela har köp massa fina grejer från IKEA idag så det ska bli kul att se hur allt kommer se ut på plats i lägenheten. Nu ska jag dricka te, plugga och se på Inlåst:)

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0