20 september

Jag har just fått en uppenbarelse om att mitt liv verkligen måste vara kul, för tiden verkligen bara flyger fram! Det känns så härligt att jag aldrig gruvar mig för något längre, utan att allt bara som flyter på och går helt bra!:) Jag har spenderat hela helgen med Michaela för vi båda två har varit nå satans sjuklingar, och bara hostar och snuvar hela tiden. Även fast vi inte gjort nå speciellt alls så har vi haft super kul! Vi kan helt enkelt inte ha tråkigt med varandra, även om vi ligger i sängen och tittar rakt upp i taket så går tiden sjukt snabbt och allt känns bara kul!:)

I love my life;)


Kommentarer
Postat av: michaela

MEN LUNA jag saknar dig redan :)

2009-09-22 @ 13:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0