21 september

På onsdag klockan 09.00 anländer jag och Carro till frisörsalongen på skolan!:) Känns kul att få färga håret så det ser fint ut:) Just nu tycker jag mitt hår känns så tråkigt, jag har en för naturlig färg känns det som.. Det är ju som bara blond/brunt och ja.. inge mer kul än det! Jag funderar starkt på att färga det mörkare för det är så himla snyggt att ha mörkt hår på hösten/vintern. Senare ska jag också boka tid för klippning, jag ska då klippa av 10cm av mitt slitna hår. Just nu vil jag bara spy varje gång jag kollar mig i spegeln.



Det blir nog antingen som på den där bilden, fast troligen mörkare, och en riktigt varm brun färg!:)

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0