29 september

Gud vad jag är bra! Idag har jag hunnit med att både göra bort en läxa tills på onsdag och hunnit baka världens godaste kaka med Michaela och hennes lillasyster Carro! Den blev seriöst sjukligt god så om ni skulle smaka den skulle ni nog förmodligen att dö! Nu sitter jag av någon anledning och lyssnar på partymusik.. jag vet inte varför för egentligen borde jag ligga och sova vid det här laget. Men jag kan inte sova nu för tiden.. jag är dödstrött på morgonkvisten och dagen, sen på kvällen vill jag bara helst av allt vara ute och ränna! Men sånt går ju tyvärr inte så man har skola!:( Nåväl.. i helgen blir det mest troligt att fara till Överkalix. Det är ju nämligen mikaelimarknaden, -WIIE!;) Får hoppas att det blir lika lyckat som förra året, men det kan inte bli annat för jag har ju fortfarande världens bästa sällskap!


Visst ser kakan god ut?;)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Klart att den ser god ut! Det är ju vi som har gjort den ;)

2009-09-29 @ 11:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0